ceylanguller iyi aksamlar bebegim 2 aylık dol elinin üstünde zaman zaman mor gibi halkalar belli oluyor damarları falan hani üşürüz de morarırız ya öle oluyor doktora götürdük yenidoğanlarda olur dediler varmı basına böyle bişey gelen
Ayazveannesiii ceylanguller Aaa evet benim bebeğimde 2 aylık onda da sol elinde oldu sağa bakıyorum bembeyaz ama solda morarır gibiydi resmen sonra yine geçti kendi kendine. Doktoruna sordum dönüş yapmadı 🤦
QueenOfDisaster ceylanguller Bunu mu kast ediyorsunuz. Benimde oğlumun elinde doğduğundan beri oluyor arada şuan 2 yaşında oluyor sebebini bende merak ediyorum açıkçası
Ceylan-polat ceylanguller bizim 2 aylık olana kadar bütün vücudu öyleydi korkunç görünüyordu . Bende sordum size söylenilen söylendi banada. Şuan 3 aylığız ve geçti
ceylanguller Ayazveannesiii çok telaş yapıyorum yarın tekrar gitmeyi düşünüyorum bugün bir kez daha oldu bir iki dk ya geçti neden oldu anlamadım
Ayazveannesiii ceylanguller şimdi 2 buçuk aylık 7 gün sonra 3 aylık olacak inşallah. Valla bende korktuk kalple mi alakalı diye ama doktoru dönüş yapmadı. Yok şu aralar morarma gibi belirgin olmuyo ama dediğiniz gibi halka halka oluyo elinin üstü oda damarlarıdır
ceylanguller Ayazveannesiii bize Ayazveannesiii biz iki doktora gittik biri yenidoğanda olur gbi şeyler dedi diğeri bebek kardiyolojiye gidin dedi yarın baska bi doktra daha gidecegiz siz sadece bir kere mi denk geldiniz hani bir eli beyaz diğer eli öyle
Dokunmayincokfenayim Mermer desenden bahsediyorsunuz sanırım benim bebeğimde de ilk zamanlar vardk bahsettiğiniz durum şuan 14 aylık sadece üşüdügu zaman oluyor geciyor bir süre sonra 🥰
ceylanguller Dokunmayincokfenayim sagolun icimi ferahlattınız acaba bizimkide mi öyle üşümekten ama neden sadece bir eli olur ki
Dokunmayincokfenayim ceylanguller yani dediğim gibi küçükken vardı buyudukce azaldı endişe etmeyin bir sorun yoktur Allah’ın iziniyle
ceylanguller QueenOfDisaster evrt hatta bazen daha koyusu oluyor diğer eliyle arada bariz renk farklılıgı oluyor korkuyorum ama toplamda 3 doktora gittik 3 üfe gececegini söylediler içiniz rahat etmıyorsa kardiyolojiye gidin dediler
ceylanguller Ceylan-polat bizede dün gittigimiz 3. doktor gececeginiz söyledi ama içiniz rahat etmıyorsa kardiyolojiye gidin dediler iki el arasında bariz renk farklılıgı oluyor sonrasında birseyelrre gec kalmak istemiyorum kardiyolojifen randevu aldık
Ceylan-polat ceylanguller aaa kardiyolojik bir durum olduğu söylenmedi bana . Hani böyle bir tercih sunulmadi . Geçti gerçi ama nadir de olsa oluyor yinede ama eskisi gibi tabi
DevrimciAnne ceylanguller benim bebeğimde öyleydi ama her yeri 5-6 aylık olduğunda geçti tek kolunda falan değildi içinizin rahat etmesi için doktora götürün inşallah her şey normaldir