Meli doktora danisacak bir durum yokki mama sadece gece yatarken veriyordum birde disarida musait olamadigimda .simdide umreye gidecegiz orada rahat olamayiz diye verecektim ama artik hic mana istemiyor geri kabul ettirmenin yolu varmi diye merk ettim.ki kucukken doktor maama onemisti simdide 10 aylik oldu ek gidada aliyor evde olsam sorun yok.anlatabildim umarim