Selamlar anneler, benim 1 aylık bebeğim var. Daha önce gittiğim doktor tek memede yarım saatten fazla emzirmemem gerektiğini söyledi. Bebeğin sarfettiği enerji aldığı sütten daha çok oluyormuş, o sütün faydası olmuyormuş. Ben de bu nedenle yarım saatte bir meme değiştiriyorum. Ama internette böyle bir bilgi bulamadım. Siz nasıl yapıyorsunuz? Hangi sıklıkta meme değiştiriyorsunuz ? Ya da değiştiriyor musunuz ?