tospikannesiiii Bebeğim bugün mermere dştü şuan hastane deyiz kafasında kırık var. Meme tutmadığı için sağıp veriyorum. Mama vermem gerekiyor süt sapamıyorum. Hazır şişe sularıyla yapsam sorun olur mu 2 3 kere
Sofyasufy tospikannesiiii hazır cam şişede olandan yapa bilirsin canım çok geçmiş olsun inşallah 🙏🏻 bir büyük problem olmadan atlatırsınız tekrar çok geçmiş olsun
Bebegimm1 tospikannesiiii hazir sudan olur mama suyunu 40 derece isitmaniz gerekiyor yani icicek kivamda sicaklikta olmasi lazim