Minnooss bu dediğiniz yeni mi oldu yoksa daha önceden mi eğer yeni olduysa normaldir sütünüzü sabah ilk kalktığınız da emzirmeden sağın kaç cc çıkıcak bakın benimde göğüs pedlerimden bile çıkardı ama 1 buçuk aylıktan sonra geçti o şişlik taş gibi olması acıkmasına yakın sızlar ve sütlerim akmaya başlardı ordan anlardım bebeğimin acıktığını 😄 bende azaldı diye düşündüm kilo alımı gayet iyiydi sonra emzirirken diğer göğüsten az az süt akıyor o boşa gitmesin diye sağıyordum baktım yetiyor su tüketimimi arttırdım yine de sabahları ilk kalktığımda sadece taş gibi oluyor sonra yumuşacık ama emmeye başladıktan sonra hissediyorum sütün geldiğini