GULCE02 Askoglumkizim ben bura ve whatsap hariç hiçbir sosyal medyaya giremiyorum patlamadan dolayı internet sıkıntılı
edanrr Askoglumkizim canım bugün İstanbul/taksim’de patlama oldu kayıplar var :( videoların yayınlanmaması içinde erişim sağlanmıyor
iki_tospik_annesiii Askoglumkizim Patlamadan dolayı olablir cnm ama ben görebiliyorum diğer uygulamalara
Askoglumkizim iki_tospik_annesiii çok üzüldüm şimdi baktım Rabbim hepimizi korusun Allah yardımcımiz olsun artık sokakta yürümeye korkuyorum
Cansu8835 Erişim engellendi patlama dolayısıyla face instagram twittir vatsapta açılmıyor RTÜK de yayın yasağı getirdi zaten