Kızlar uyuz postlarını gördükten sonra bende uyuz olma fobisi oldu. Sürekli uyuz muyuz diye düşünmekten kafayı ymeek üzereyim. Şimdi de bebeğin alnında ve iki kaşının ortasında sivilce gibi ortası beyaz etrafı kırmızı iki şey çıkmış. Bu uyuz mu Allah aşkına bilen söylesin