serpilyrk91 Çok yakında üçüncü ayı tamamlayacağız,gündüzden gece uykusuna geçişimiz çok zor oluyor,ağlıyor maksimum uyanık kalma süresi 15 dk sonra tekrar uyumak istiyor ,sizler yaşadınız mı uyku geçişlerinde sorun,tavsiyeniz varmı bu durumla ilgili?