ArdisCh sadece anne sütüyle beslenen bebeklerin (kakayla ilgili huzursuzluğu yoksa )10 güne kadar kaka yapmamaları normal demişti doktorumuz , oğlum tam 10.gün yapmıştı, siz yine de doktorunuza danışın ve lütfen doktorunuz yönlendirmeden bebeğinizin poposunu uyarmayın