Cemrisko14 Kızım 4 aylık bu sıralar zor uyuyoruz zaten şu an pik yaptı. Emerken eli sürekli kafasında saçını çekiyor sanki kafasını kaşır gibi. Arada kulağını da çekiyor. Yaşayan var mı neden böyle oluyor?
Fifaz12- Cemrisko14 neredeyse bir yaşına girecek hala büyük bir hınçla saçını çekiyor hiç canı acımaz gbi duruyor nedenini bende anlamıyorum 🥲 artı olarak gün içerinde başına vurmayıda ekledi ne olacak nasıl çözüm bulacak bilmiyorum doktoruna sormayı yada pedogaga götürmeyi düşünüyorum umarım sizin ki bizimki gbi olmaz.
Mrvll Cemrisko14 diş belirtileri. Bizim de o zamanlar öyleydi. Tam 7 aylıkken anca ilk dişi çıkardı. Hâlâ devam o hareketler. Ağrısı kulaga vuruyor. O yüzden çekiyor. Ve kulağının etrafindaki saçları çekiyor. Siz masaj yapın kulağına rahatlatin.
Cemrisko14 Fifaz12- çok garip gerçekten. Ağrısı mı var bir şey mi anlatmak istiyor anlayamıyorum. Umarım sizin de biran önce geçer. İki gün sonra kontrolümüz var mutlaka soracağım.
Cecealmi O aylarda benim bebeğim de yapıyordu kendini rahatlatıp uykuya dalmaya çalışıyormuş beyaz gürültü ile uyutmaya başladım faydasını gördüm
Cemrisko14 Cecealmi bizim bi ninnimiz var sürekli onunla uyuyoruz zaten evet uykuya dalacsğı zaman yapıyor
Cemrisko14 Mrvll belirtileri 3 ay önce başladı demek ah aman Allahım ne kadar zor bir süreç. Eskiden çok emmezdi üzülürdüm şimdi de memeden ayıramıyorum uyuyamıyorum emzik kullanıyorduk onu da almıyor artık işler çok değişti
Mrvll Cemrisko14 evet sık sık emmeye kalkarlar. Ama 3 ay bu şekilde zor geçmez merak etmeyin iyi olduğu günler de olur muhakkak. Uykuya geçişte zorlanir birtek. Bebeklerin günu gününe tutmuyor. Dislerini çok kasıyorsa onu rahatlatıcı önlemler bulun
Cemrisko14 Mrvll teşekkür ederim. Evet hiç böyle değildi tam rutinimiz olmuştu sanırım diş ve uyku gerilemesi oluştu inşallah geçecek 🥰
Berenpinar Cemrisko14 5. Ayımız ramak kaldı ama inan son 1. 5 aydır diş+uyku gerilemesi bizi mahvetti hali hazırda hâlâ devam ediyor ne zaman bitecek diye bende buradaki konuyla alakalı postları okuyup duruyorum. İnşallah geçer.