Savas15nisa çok iyi anlıyorum benzer şeyler yaşıyoruz. Evlendiğimizden beri tüm yük bendeydi. Doğumdan sonra çektim elimi çünkü çok nankörlük gördüm. 8 ayda annesine 20 bin lira borçlanmış. Şimdi çalışıyorum yine yük bende o borçları ödemeye çalışıyor. Kadın bir de demez mi evlerini ben geçindiriyorum diye. Çok sinirleniyorum. Sanki hayrına verip geçindiriyor.