Elif34nur Dogalgazı açıp faturası gelen varmı bu sene 3 petek açicam evim kucuk oldugu icin ne kadar gelicek cok merak ediyorum açmayada korkuuoruz artık size ne kadar geldi
nazlimom_ Elif34nur 770 tl geldi bize 43 te yanıyor bütün odaların açık bebeğimiz olduğu icin en üst katta oturuyoruz soğuk oluyor 2 aydır yakıuoruz
Smehtap Elif34nur yerden ısıtma, heryer açık 2 haftada 315 lira geldi.. kombi 30 da açılıyo ve 31 de yaktım 🥺🥺 Yemin ederim şaka gibiii..
Aysegullllho 2 hafta soba 2 hafta petek açtık gecen ay 375 TL geldi 3 kat çatı yok 3 cephe açık boyle geldi
Esinozbdk Elif34nur bütün petekler acık 2-1 evim ama alt komşum ve üst komşum yok yanmıyor yani yerden ısıtmalıda olsa çok sıcak olmuyor malesef birde şehirden kaynaklı daha bu sene doğalgaz geldiği için buraya metrekare hesabı farklı ücretlendirme oluyormuş öyle dedi eşim.
Durununannesi46 Elif34nur 800 TL geldi bu ay. Termostatla evin içini 23-24e sabitliyoruz soğudukça kombi çalışıyor o ısıya gelmek için. 9 Petek yanıyor bizim
Ozlemamine Elif34nur 35 40 arası yandı 1 ay boyunca 893 lira gelmiş valla kışın 45 50 de yakınca sanırım 2 buçuk gelecek
burjuvaanne Elif34nur 3 kat da yanio 785 mi ne geldi 😄 bu yil her ay 2 bucuk kesin vericez cunku bir onceki sene 1 bucuk veriyorduk
Ozlemamine Elif34nur şaşırmadım çünkü çok zam geldi ama yorumlara bakınca çok gelmiş bize 😊 birde binada en çok bize gelmiş sanırım komşulara 90 gelen bile var
S_x_w Elif34nur 35-38 arası 20 günde falan sanırım 560 geldi..yerden ısıtma her yer açık..geçen sene 690 ı bulmuştu biraz daha soğuklarda o yüzden bu sene en az bin gelir diye düşünüyorum