Sevilay_ 5 ay kadar önce annemde oldu. Annem yurt dışında orada ordan oraya gönderdiler kadını bişey de yapmadılar doğru dürüst. Ama annemin önce zona başladı, ardından ültiker yani kurdeşen oldu. Ağzı gözleri heryeri şişmişti. Botox dolgu yaptırıp şişerler ya öyle idi yüzü ve vucudunda da heryer kırmızı öbek öbek kabarıktı. Kuzenim dermatolog, onun hastanesine getirdik. Orda bütün tahlilleri yapıldı birşey çıkmadı. Bazı alerji ilaçları kullandı onlarla toparladı ama tam geçmedi. Xoloir diye iğne oluyor ayda bir o iyi geliyor, uzun süre kortizon kullanmak istemediklerinde bu iğneyi veriyorlarmış. Rapor çıkardılar anneme öyle alıyoruz yoksa bayağı oahalı bir iğne. iğneyi geciktirirse hemen çıkmaya başlıyor yine. Stres de tetikliyor bence çünkü ay iğne bitti, iğne zamanı geldi diye pakliyor ve çıkmaya başlıyor. Yedekte iğne varsa daha geç geri geliyor annemde. Bu yüzden stres işe de alakalı bnce. Hastalığın iyileşme süresi için de Kuzenim 3 ay süren de var 1 yıl da 5 yıl da dedi. Ne zaman geçeceği belli değil yani😢 neden olmuştur diye sorduk, korona olduysa o tetiklemiş olabilir dedi ama korona negatifti o dönem belirtisi de yoktu. Zor bir hastalık ama iyi bir uzmana görünseniz iyi olur.