Kızımın alttan bi dişi çıktı onun yanı ve üst 2 baya şişti kısa sürede cıkacak gibi duruyor. Dün geceden beri kızımda öksürük (balgam varmış gibi ses) burun tıkanıklığı akıntı ve acayip huysuzluk var. Sabaha kadar uyumadık bina halkı olarak 🥺bugün doktora götürdük ciğerleri temiz boğazda enfeksiyon yok. Doktor dişten dolayı nezle olmuş ağız salyası öksürüğe burun akıntısına yol açıyor ateşte cıkabilir geçici bulaş değil dedi. Bana cok mantıklı gelmedi sanki ağır grip gibi. Bu belirtiyi yaşadınız mı kafama takıldı