meraba hanımlar oğlumu geçen hafta bir yaş aşısı için sağlık ocağından çağırdılar ve gittik. üç adet iğne yapıldı ve hemşire on güne kadar temkinli olmamı ateşinin çıkabileceğini söyledi. tam dokuzuncu gün gece oğlumun ateşi çıktı ateşi düşürücüyle hemen düşürdüm. ertesi gün içinde tekrar ateşi çıktı ve şu an tam 29 saattir düşmek bilmiyor ateşi. bi düşüyor bi çıkıyor doktora gittik serum taktı antibiyotik yazdı ama yine de yükselip duruyor. sizde de oldu mu bir yaş aşısından sonra merak ediyorum. iki gündür perişan resmen oğlum kahroluyorum 😔