Aynuraul Sütü sağarak veren anneler kaç saatde bir sağım yapiyorsunuz? Geceleri nasil ısıtıyorsunuz? Dışarı çıkan zaman nasıl besliyorsunuz?
mugelalmis Aynuraul gunde 1 kez yapıyorum çok yapmakta mastır yapıyormuş emzirme danışmanı hemşire arkadaş var öyle dedi.biz şuan 15 gunluguz daha göğüs ucum aciyor diye arada sanıyorum veriyorum 1 yada 2 kez yani özellikle gece beslenmesinde.geceleri en sıcak suyun altında biberon çevire çevire suyun altında tutuyorum öyle ılıtiyorum
Asldrk Aynuraul ben 3 4 saatte bir sağıyorum 30 falan çıkıyor yetmezse mama dışarı da mama veriyorum sıcak suya biberonu koyuyorum hemen ılıyor zaten ben sanayi tipi makina kiraladım 2 aylık olduk onunla veriyorum emmiyor
Trilece Benimde sağıp verdiğim oluyor, ısıtmak için ılık su dolu kaba biberonu oturtuyorum o şekilde ısıtıyorum, su çok sıcak kaynar olmamalı besin degerleri ölür sütun