senanur444 inan hiç bilmiyorum canim olacağı varmış dedim ama ben dikiş tarafına bebegim yogunbakim surecindeykdn oturmak zorunda kalmıştım pek dikkat edemedim birde iyileşirken kaşınıyordu duşta alo ile su tuttum acaba tazzikli geldi de gevseyen dikişler dusup açılma mi yaptı diye düşündüm sonra qman dikkat et doğumda anlamıyorsun dikilirken de sonra zor oldu açıkçasi