Kayinvalidemin evinde oturuyoruz 1bucuk senelik evliyiz 1 kizim var. Kışın gelip bu evde kaliyorlar geri kalan zamanlarda köydeler. Evliligimiz ilk yilinda surekli annesi eşimi kışkırttı aileme karşı anlaşamadıklar bi turlu ama kaynanamda surekli ailemi karaliyor. Dün evi toplarken onlarin 1 odasi var burada duzulu. Esya koymak için girdigimde küçük bir defter buldum ve icinde ayirma dil bağlama vs seyler yazan arapca sayfaalar vsrdi. Eşime imaa ederek sordum annem ugrasmaz oyle seylerle dedi. Ama evimizde evliligimizde hep huzursuzluklar var siz olsaniz ne yapardınız defteri atmalı miyim.