Mervemasal aynı marka emzıgın 0/6 ayını kullanıyorum yedek almıştım baska marka kullanmaya başladığım ıcın elımde kaldı kızım 3aylık daha yavaş yavaş emzik kullanmamayada basladı onun ıcın satıyorum aldıgım gıbi duruyor kutusuyla beraber kullanılmıs bır emzıgı satmam zaten