Pamugun_annesi ablamın çatısı dardı normal doğum yaptı ölümden döndü. Makata kadar kesildi çocuk çıkmadı vakum yapıldı ablam desen 5 ünite kan verildi kan kaybından ölecekti. Ben normal doğum sonrası rahim mesane bağırsak makat sarkması yaşadım. Ameliyat oldum bunlar yüzünden. Hala eski sağlığıma kavuşamadım. İlla normal olsun diye diretmemek lazımmış. Zaten normal doğumun normalliği kalmadı ki. Suni sancılar, kas gevşeticiler epizyo dikişi. Doğallık mı kaldı. Alt dikiş daha zor bence sürekli afedersin idrar değiyor dezenfekte et kuru tut. Oturma desen oturamazsın. Ol mis gibi sezeryanını kardeşim. Ben köpek gibi pişmanım sezeryan olmadığıma 🤷🏻♀️