Bizimki de 10 aylık hiç sevmedi çorbayı iştahı yerinde maşallah ama çorbayı sevdiremedim. Ben hep çatalla ezdim yedirdim hiç püre yapmadım kıvamına alışamadı ondan heralde diye düşünüyordum ama anlaşılan pek ona bakmıyor. Çok üsteleniyorum elbet birgün yer nasılsa.