meyrakus Dün akşam forumda okudum fakat anlayamadım bilgisi olan var mı bu konuda 1 yaş aşısı 9. Aya mı çekildi
Sedaf meyrakus bize yarın gelin dediler 9 ay 2 günlük. bazı doktorlar öneriyor bazı doktorlar önermiyormuş 1 yaşından önce kızamık aşısını daha önce burda okumuştum.
MeetJoeBlack meyrakus fazla göç olan bölgelerde 1 yaşında yapılan kkk aşısı için 9. Aya ilave doz koymuşlar. Normal aşı takviminde gözükmüyor o yüzden , sağlık ocağından söylüyorlar.
yumurtam meyrakus aynen, özellikle göç olan bölgelerde kızamığın tekrar yaygınlaşmasından dolayı bazı doktorlar 9.ayda kızamık aşısı öneriyor, AsMler arayıp çağırıyor, 12.ayda kızamık kızamıkçık kabakulak tekrar yapılıyor
Bmaidil12 meyrakus bizim doktorumuz yapmadı. Zaten bir yasında olacak iki dozu gerektiren bi durum degil dedi. Eğer yaşadıgınız bölgede o hastalıga dair vaka coksa öneriliyormuş 9. Ayda yoksa gerek yokmuş
meyrakus Bmaidil12 yarın genel kontrol için sağlık ocağına gidicez sanırım orda bilgi verirler ama tabi kendi özel doktorumuza da danışırım gerekliliğini teşekkürler hepinize ☺️
Deletedmom_33 meyrakus evet 9.ayda olacaktı ama yumurtaya alerjimiz var 10. Ay veya alerji testini bekleyeceğiz. Henüz randevu alamadım çocuk gastroenterolojisine