Berikaa Merhabalar 9 günlük anneyim 🧸 sezeryan oldum ve antibiyotik kullaniyorum. Emzirdigimden hep tedirginim. Antibiyotik sizlere de verildi mi anneler ??? İcım rahat değil ama ameliyat yaram icin diyedir kulllaniyorum ??
Sudee96 Berikaa tabi ki verildi içiniz rahat olsun bebeğe kötü bi etkisi olsa doktorlar vermez. Kullanmazsssnız siz eziyet çekebilirsiniz sizin gibi düşünüp kullanmayan bir tanıdığım ameliyat enfeksiyonu geçirdi
Muhasebeciana Berikaa evet verildi tabiki gonul rahatligiyla kullanabilirsiniz sonucta kafaniza gore degil doktorunuzun verdigi ilaci kullaniyorsunuz. Buarada tebrik ederim Rabbim anali babali saglicakla buyutsun insallah ❤️
Sym25__ Berikaa antibiyotik ağrı kesici kullanıyorum ben de yeni sezeryan doğum yaptım. aynı zamanda emziriyorum napalım ağrılar dinmiyor bır zararı olmaz Hiç kafana takma normal doğum yapanlara bile veriyorlar
Berikaa Herkese tesekkur ederim icim rahatladı ♥️ Saglikla büyüsünler. Antibiyotik/ demir ilacı / Mamillac verdi doktor.