Ben de sezeryan doğum yaptım , çatlak ve hemoroid oldum çok acılı bir şekilde epeydir çekiyorum genel cerraha göründüm o da kabızlığına çare bulmadığın sürece geçmeyecek dedi bir toz verdi özel, her gün iki ölçek içiyorum çok şükür beni epey bir rahatlattı