Iyiki erişim yasağı getirildi vahşetin en ince ayrintisina kadar bilmemize gerek yok bence.
Olu daha fazladır. Cok üzgünüm. Bazen neden gezemiyorum ben diye isyan ediyorum ama böyle şeyler gördükçe de insan korkuyor .
Her seçim yaklaştığında aynı şey