Gune__888 Merhaba anneler .10 aylik oglum el cirpiyoe bazen sebebsiz biz oyun oynaniyoruz yada uykudan durdugunda.Boyle olubmu sizde?normalmu
Loveis16 Gune__888 benim bebeğim 7 aylık 1 haftadır öğrendi sürekli çırpıyor yapınca ona baya aferin dedik güldük o yüzden şimdi uykudan uyanıyor alkış yapıyor uyumaya çalışırken alkışlıyor bence normal niye normal olmasın Kİ
Ebrulihayat Normal tabi sonuçta çocuk o beceriyi kazandığı için istediği zamanda yapıyor kızım da 9,5 aylık bazen alkış yap dediğimizde yapıyor bazen de kendi istediğinde sebepsiz yere