Mrymboz Merhabalar 2 gündür 2 aylik bebeğim parmaklarını emiyor sol elini en çok ta dün tırnaklarını kestim ondan mi oldu acaba..
Bebegimm1 Mrymboz ellerini kesfediyor gayet normal ilerde dis donemindede yapiyorlar siz mudahale etmeyin kesfetsin 🌸
Masalinannesjj Bebeklerin oral dönemine ilk geçme belirtisi parmak emmek. Doktorum beslenmenin ilk halkası demişti. Büyüdükçe tutmaya, ağzına biseyler götürmeye baslicak vs . Engellemeyin ellerini. 🤗🙋🏼♀️👌