tugce0517 bizimki gözde aynı arpacık gibiydi, hatta ilk önce geçmeyen arpacık teşhisi kondu. Ameliyat oldu. Ameliyatta anlaşıldı hemanjiom olduğu. Hematoloji doktoru göz, ağız ve genital deyse hemanjiom hemen ilaca başlıyoruz beklemiyoruz dedi. Çünkü kilo aldıkça büyüyen bişe olduğu için görüş açısını kapatır dedi. Ama vücudun başka bi yerindeyse cinsine göre belirliyoruz dedi. 3 den fazlaysa iç organlara bakılır dedi. Falan filan. Yani aslında kısaca şu, bu korkulacak bişe değil. Bide sizin gövdesindeymiş yaşamını etkileyen bi durumu yok. Doktor illa ilaç diyosa bilemem çünkü kimisi çok hızlı büyüyp kanama riski falan da oluyomuş kabarıp falan. Sizinki öyle durmuyor. Ha ilaç kullanımında da bi sıkıntı yok. Yani biz 6 ay kullandık hiç bişe yaşamadık, korkma ilaçla yada ilaçsız her türlü geçen bişe. Ama iyileşme süreci çok uzun. 10 yaşa kadar süre veriyolar.