Merhaba hanımlar sezeryan dikişlerim dört cm açıldı ve enfeksiyon oldu çok kiloluyum göbeğim üzerine düşüyor şuan hastaneye yatırıldım tekrar bebeğimle çok üzgünüm dayanamıyorum artık sabrım kalmadı tekrar dikilicek enfeksiyon geçtikten sonra böyle bi durum yaşayan var mı ne kadar yatarız acaba :((((( dua edin lütfen bebeğime ve bana