Sızıntı az ise şişlik yoksa batikonla önce temizleyip sonra fuccidin krem sürerseniz geçiyor ama şişlik kanama ve kötü kokulu akıntı varsa hastaneye gitmen gerek benimde kenardan acı var diye baktım sızıntı vardı ve aciyordu bir hemşire arkadaşıma gösterdim o önerdi 3 4 güne düzeldi çok şükür