Oğlumda 3 ay , kızımda 2 ay sürdü. Oğlumu uyandırmıyordum hiç ve biberonla besliyordum mecbur mamaya alıştı memeye döndüremedim. Kızımın değeri çok yüksekti ama uyanıktı hiç uyandıramadığım olmamıştı. Çok sık olacak şekilde yani saatte bir, yarım saatte bir emzirdim 2 ayda anca geçti yine de. Bazı bebeklerin kan yıkımları yavaş oluyomuş, alt kan uyuşmazlığı oluyormuş o sebeple olabiliyormuş. Benim a+ eşimin de çocuklarında 0+ , çocuklar babalarının kanını aldığı için uzamış sarılık olabilirlermiş. Geçiyor yani geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun. Şekerli su sadece enerji verir uyandırır sarılığa bi şey yapmaz .