AselinAnnesiiiiiiiii 1 numarası sıkmaya başlamıştı 2 numara aldım oda çok büyük oluyor buna yakın önerebileceğiniz bez varmı? 1 numarasından azcık büyük olması lazım sleepy almayı düşünüyorum ama oda o kadar büyükse diye düşünüyorum