Fatoshh Arkadaşlar bebeğim birkaç gündür kabızlık yaşıyor.Çok huzursuz zorlanıyor agliyor.Kakasini zar zor çok az yapıyor.Muz vermiştim biraz.Ondan dolayı oldu sanıyorum .. ne yapmam lazım????