didokaya
3 aylık olduğumuz da bizde yakalandık ne yazık ki...
5 tane surup verdi doktorumuz 1 hafta kullandık çok şükür geçti. Ama bronşite yakalanan çocuk tamamen atlatamıyormuş ne yazık ki yine tekrarlıyormuş diye duydum. 5.5 aylik olduk 1 haftadır burun akıntısı öksürük hapşırıgimiz yine var.