sevdaelmira evet onu önermişti hekim, kat kat giydirmiyorum sıcaktan oldu desek, bir anda oluşuverdi. Alayım o zaman kremi. Şampuanı ve sabunu sebamed. Niveanın da duş jelini kullanıyoruz. Bepantol baby var pişik önleyici o ekstra başka krem yok. İz kalır mı acaba? Ben anne sütünden de sürüyorum yüzüne ama krem sürmedim hiç, alıştırmayalım cildini zarar verir diye. Çok çok üzülüyorum:(
MasaLiyam