Alkışı 8 aylıkken yaptı bıraktı, şu aralar bir kere yaptı o da tam değil iki elini birleştirip sallıyor..
Bay bay tamamen canının istemesine bağlı.
Gel gel hareketi sadece uyurken.
Tamamen yapabiliyor diyebilir miyiz yoksa bunları yapması için halen vakti var mı 🥹