5 ay 25 günlükken ek gıdaya geçtik, oğlum şuan 6.5 aylık . Yoğurt, kabak, patates, havuç, bal kabağı, muz, elma, pekmez, yumurta bunları denedik. Şimdi püre, muhallebi tarzı falan veriyorum. Bir kaç güve çorba da yapmayı düşünüyorum ama saatleri nasıl ayarlamam gerekiyor? Doktorum sabah emzir 2 saat sonra yumurta ver yani kahvaltısını dedi. Ama kahvaltısından sonra tekrar emzirmem gerekiyor mu yoksa onunla doyar mı? Öğlen sebze vermemi söyledi. Saatler hakkında çok kafam karışık, ve verdiğim gıdalar ile doyuyor mu acaba ardından emzirmem gerekir mi bilmiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz?