Kızlar adet düzensizliğinden doktora gidiyorum 2 gebelik düşünüyoruz duphaston yazdı yine 10 günüm gecikti test yaptım negatifti bundan 1 hafta önce hafif bi leke geldi regl sandım ama değilmiş sizce hamilemiyimdir kan tahlili yaptırmalımıyım yoksa ilaçtan gecikme olmuşmudur sizce bana fikir verin lütfeeennn ?