Nehirellam 1 aylıkken ilk anne ve ınga kelimelerini duymuştum, ara ara benim bebeğimde ağlarken anne diye ağlıyor. Tabii ki bilinçli değildir, ama çok hoşuma gidiyor öyle ağlaması baya belirgin şekilde anneğğ diyor.😀 Bebeğim 5 aylık bu arada. Daha erken bilinçli söylemesi için diye düşünüyorum.