Berenasaf com doğru düşünmüşsünz zaten alım.gucu olan insanlar neden 2. Ele tenezzül etsin ki ihtiyacı olana da ikinci el bile çok pahalı geliyor kadının biri zıbın satıyor tanesi 30 TL zaten mağazada da hemen hemen o fiyat bide zıbın rezil durumda kullanılacak yani kalmamış çok pahalı diyene de herşey çok pahalı diyor 2. El bu kadar pahalı olmamalı