Ya 1 ay 5 günlük kacinci bu postum ama bıktımm doktor asla reflu degil diyor ama normali emerken bile kusmasi. Bakin emerken kusuyor. Zaten memede max bakin max 8 dk duruyor asla oyle yarim saat 20 dk bilmem ne emen bi bebek degil daha emerken 3. Dakikada resmen yarim cay bardagi hop kusuyor kaldiriyorum ustunu basini temizliyorum gazini aliyorum 15 dk sonra dalan tekrar agliyo ac çünkü meme veriyorum 5 dk gecmeden memede gene daha emerken kusuyor ve biz bunu gün icinde hic yasamasak 10 kez yaşıyoruz normalmi allah askina ya
Mama icerken kusmuyor pek fazla cok cok ictikten sonra gazini cikarirken omuzumda biraz kusuyor ya da hemen yatirirsam biraz kusuyor o kadar 90 cc iciyorsa 10 cc kusuyor resmen mamada
Ama bir cay bardagi emse yarisini geri cikariyor yokmu bunun caresi allah askina bugun saat daha 4 ve biz 16 kez ust degistik komple atlet zibin yakalik biktim😔😔😔