ervakusunannesi Bebişim bazen hiç uyumazken bazen çok uyumak istiyor. Şöyle her günü her saati tık olan anne ve bebek var mı merak ediyorum. Ben plan yapıyorum saat saat ama bebişler bize değil biz onlara uyacağız galiba. 3 aylık şu an gündüz uyanıklık süresi 1 saat. Çok kısa değil mi? 1 buçuk saat olunca başlıyor ağlamaya, uyku süresi de bazen 45 dakika bazen 1 saat. Bugün 1 buçuk saat uyudu mesela her gün değişecek mi böyle ya
Ronesans ervakusunannesi 7. Aydan sesleniyorum ben de doğdu doğalı uyutmaya çalışıyorum 🤦♀️ emerek en fazla yarım saat uyuyor.
Nehirellam Bizimki de 3 aylık, birkaç gündür uyumuyor sürekli uykusu bölünüyor. Kucakta uyuyor, yatirinca kipirdanip gözlerini açıyor. Uyku gerilemesi dönemine girdi galiba. Düzen kurmalarına zaman var daha sanırım.
ervakusunannesi Nehirellam geçtiğimiz 2 hafta benim kız da öyle yaptı şu an normal gibiyiz, atak bitti heralde 🙄