Happy Kids Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Molfixte 8 kilo kaç beden almalıyım
Tulay09
Bedenler normal değil mi kızlar 4 beden iyi oluyor mu yoksa 3 beden mi almalıyım
Seydameva
Tulay09
4 numara alın 😌
Simayiniz
Tulay09
4
Oguzkagan65
Tulay09
biz 4 kullanıyordu 3 numara sıkıyor
YgzEgeShn
Tulay09
Oğlum 9 kilo ve biz 4 numara kullanıyoruz
Mesude
8 kiloyken 4 numara kullanıyordum ben oğluma 🙋🏻♀️
Gunalpmomss
Tulay09
4 numara 😊
Raarican
Tulay09
bebeğim 7800 biz 4 numara kullanıyoruz. 3 numara sıkıyor
Oznurhira
Tulay09
ben dort beden kullanıyorum canım iyi oluyor
Evin28
Tulay09
4