Cerenmert Üç gün once sezeryanla dogum yaptım ve hayatımda ilk defa böyle bir agrı cekıyorum bu agrılar ne zaman geçer tamamıyla
Aselinannesii6 Cerenmert 1 haftaya geçicek kendinizi yormayın ama çok ta yatmayın gezebildiğiniz kadar gezinin ozaman çabuk iyileşirsiniz geçmiş olsun sağlıkla büyüsün bebeğiniz
_YanakReisinAnnesii Cerenmert her gün atladığında bugün düne göre daha iyiyim diyeceksin 🙏 1 hafta dolduğunda çok daha iyi olacaksın inşallah yani en azından destek almadan kendi ihtiyaçlarını göreceksin, bol su ve bol yürüyüş önemli 👍
Tugce0707 Ağrınız olacak yine ama günden güne azalarak geçecek, ne kadar çok ayağa kalkıp yürürseniz o kadar faydası olur evin içinde, benim de çok ağrılarım oldu merak etmeyin geçecek hepsi, ateş var mı antibiyotik ve parol kullanmıştım ben,
Feyzarda Ben dogurali 4ay oldu anca yani benim agri değil yanma çok oldu hiç yatamadım dinlenemedim zaten. Dikiş yerim hala sızlıyor. Ara ara içimde cocuk var gibi hareket oluyor. Anneme göre organlar kendini topluyor diyor. 1sene de ancak duzelyormus yani.
Prensesannesi2022 Cerenmert benim de çok ağrım vardı ama ben kalktım yürüdüm yavaş yavaş çok iyi geldi
Gunesmeyram Cerenmert hastaneden çıktığımda arabadan inip eve yürümek dahi istememiştim ama 5 günün sonunda nasıl bir acıydı onu bile unutmuştum
Nuray23 Cerenmert bı kaç güne bütün acılarıniz hafifler 10 güne hiç bisey olmamış gibi ayağa kalkarsanız. İlaçlarınızı düzenli kullanın kendinize dikkat edin. Ben de hiç iyilesemiycem hep o şekilde kalcam saniyodum o kadar çok ağrım oluyordu 10 güne bütün acılar bitti unuttum hatta ben nasıl acı çekmiştim nerem acımıştı diye. Merak etmeyin geçmiş olsun