Mrb kızlar. Bebegim 4 bucuk aylık oldu. Paspas alacagim. Bendeki şu yuvarlak dönerek sıkılan kovalı paspaslardandı. Kırıldı. Çok da memnun degildim aslinda. Yakında miniğim emeklemeye başlayacak. Pratik ve iyi temizleyen paspas, mop tavsiyeniz var mı?