Leyla0613 iki_tospik_annesiii öylemı koruyuculugu ne kadar yani bu aşıların ben tekrarlanacagını bilmiyordum
iki_tospik_annesiii Leyla0613 Yani doktor bu aşının koruculuğu diğer aşılara göre çok çok yüksek dedi.
Seldacosgun Teyzem bebekken geçirmiş. Evlendiğinde ilk 4 yıl çocuğu olmamış. Sonra kendiliğinden 2oğlı oldu. Teyzem diğer 8 kardeşine göre sessiz sakin biri ama zihinsel hiç bir problemi yok.
iki_tospik_annesiii Seldacosgun Genelde doktor bu hastalığın sinir bıraktığını söylüyor cnm benim bebegim çok sinirli şuan 10 Aylık çok sinirli abim de bebekten geçirmiş 5 yaşında falan ondan da çok fazla sinir kalmış
asiltonunmommysi Berna7 arkadaşımın kızı 40 günlükken yattı yoğun bakıma şu an hala yoğun bakımda entübe edilmişti şu an iyiye gidiyor çok şükür solunum desteğini kestiler. 20 gündür falan yoğun bakımdalar. Sizinki kaç aylık
iki_tospik_annesiii asiltonunmommysi Ahh yavrum yaa kıyamammm 😔😔😔peki neden geçirmiş doktorlar birşey dedi mi
Kahveseveranne Berna7 çok geçmiş olsun ağır atlatirsa vücudunun bir yerinde illa eksiklik bırakıyor annem 5 yaşında geçirmiş bir kulağı sağır kalmış
iki_tospik_annesiii Kahveseveranne Verdi cnm ama onların içerikle pek fazla koruyuculuk yokmuş bide benim bebegim geçirdiği için doktor bunu önerdi bana
asiltonunmommysi iki_tospik_annesiii anne karnında olmuş olsa şimdiye çıkardı diye düşünüyorum demiş ama genetikte olabilir demiş. Birinden bulaşmış olma ihtimali yüksek tabi ama aile içinde görüştüğü insanlar farklı kişilerle temas halinde değillerdi. Olacağı varmış diyoruz Allah beterinden korusun. Beyinde kalıcı bir hasar olup olmayacağı sonradan belli olacakmış özel bir çocuk olup olmayacağı
Kahveseveranne iki_tospik_annesiii 2 tıp menenjit olduğu için ülkemizde 2 tıp aşı var bildiğim kadarıyla bexsero tek tip için koruyuculuk sağlıyor o yüzden sormak istedim
Deletedmom_25 iki_tospik_annesiii benim ilk çocuğum tüm aşılarını olmasına rağmen sürekli ateşi çıkardı 2 defa havale geçirdi :(hasta olurdu hep Dr Akdeniz anemisi ve epilepsi den şüphelendi gözetim altına alındı ikisi de çıkmadı çok şükür ama ateş çocuğun savunma mekanızması dedi Dr 6 yaşa kadar normal dedi ve abartmıyorum 6 yalına kadar hep hastaydı o yüzden bu bebeğime aşı yaptırmadım yaptıranlara da sözüm yok tercih meselesi ama menengok asisi yaptiracagim