Berna7
Benim bebegim geçirdi 3 ay 15 günlükken ateş şikayetiyle gitmiştik hastaneye cnm 38,5 ateşle giddk normal olarak üşütmüş dediler soguk algınla ilaç verip yollamışlardı geceden sabaha ateş hiç bir şekilde düşmedi için bir sürü kan aldın ve kan değerli 0 çıktı doktor bu imkansız birşey dedi senin bebeğin ya iç kanama ye begin kanaması yada menenjit geçiriyor dedi sabaha kadar ateşimiz 40 dc kadar çıkmıştı doktor hemen sizi büyük hasteneler tedavi altona alması lazım dedi bizi direk çam ve şakura şehir hastenesine şevk ettiler menenjit şüphesi diye o gece acilde kaldık bir ton kan flan aldılar tabi sonra ertesi gün oldu ve belinden sıvı alıcaz dediler 💯 💯 bu şikayetler menenjit belirtisi dediler bebegim asla gözünü açmıyordu sürekli uyku halindeydi sürekli uyku şeklinde ağlıyor hiç bir şekilde kendi değildi ertesi gün oldu belden sıvı aldılar 1 hafta sonlar tahlillerimiz çıktı tabi bu süreçte hastenede yattık doktor menenjit pozitif gelirse 1,5 2 ay hastanede tedavi olmanız lazım dedi ve biizm testimiz pozitif geldi bebegim 1,5 boyunca hastenede tedavi gördü + olaraktan bebegim ve aşırın enfeksiyon vardı benim 1 hafta boyunca bebegim 40 dc 41 dc ateşle çayır cayır yanıyordu hiç birşekilde Ateş düşmüyordu bez bile yoktu üstümde hemşireler günde 4 5 sefer gelip ılık suyla duş aldırıyorlardı