Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında yaklaşık 1 saat önce elini küçük bir çizik şeklinde sitedeki dolasan kedilerimizden biri tirmaladi ellerini hemen sabunla yıkadık sonrada kolonya sürdük derin değil yuzeysel ama hani elinizi bir yere surtersinizde deri üstünde hafif bi kanama gibi görünür ya öyle oldu ne yapmam gerek esim ve annem birsey olmaz diyorlar 😔😔😔