Oğlumun parmağını dün gece kedi ısırdı yada tırmaladı 3 çizik var virgül kadar tam anlamadım ben bugün öğlen aşı yaptırdım kuduz aşısı doktor geç değil ama mümkün olan en erken zamanda aşı gerekiyor Muş aklınızda bulunsun ateş yapar mı bu aşı bilgisi olan var mı sormayı unuttum doktora