prensesmomyy

Benim ki şu şekildeydi mesela bende çok beğenmemiştim kendi süslememi ama renkleri güzeldi beyaz olabilirdi gold gümüş olabilirdi yada başka açık tonlar sanki 🫶
Ama yapmışsın artık emek var orda sen beğendiysen olay bitmiştir iyi ki doğmuş bebeniz ♥️